zaterdag 25 augustus 2012

Knotsgekke Kaarten Dagen

Afgelopen vrijdag in Den Bosch geweest bij de Knotsgekke Kaarten Dagen.
Ik had verzonnen dat ik make en takes en workshopjes in mijn lege Art Journal zou gaan maken.
Vaak maak je kaartjes die je dan toch niet wegstuurt omdat je ze wilt bewaren, wat is dan leuker omdat in een boekje te doen.
De eerste workshop die ik volgde was bij Anette van de Scrapbookzolder. Hartstikke leuk, maar daar liep ik al gelijk tegen een klein probleempje aan - de workshop werd op Specialty Stamping Paper gegeven en dat zit natuurlijk niet in mijn boekje!
Lekker creatief met papier geweest en zie het resultaat.

Het volgende probleem waar ik tegenaan liep was de workshop van Els bij de Scrapheap. Hier heb ik nl een muizenval gealtered, deze past natuurlijk ook niet in mijn boekje. Wel verschrikkelijk leuk en daar gaan er vast nog wel meer van komen.

Maar in ieder geval ga ik mijn boekje de volgende keren gewoon weer overal mee naar toenemen en wel zien wat ik er in kan maken.






2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om de make and takes in een beokje te doen.
    Jammer dat niet alles erin kan ,maar ik weet zeker dat over een poosje je een heel apart boekje krijgt op deze manier.
    De make and takes die je gedaan hebt zijn super leuk geworden,vooral de muizenval vin dik SUPERRRRRRRRRRR

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om je probeerselboek overal mee naar toe te nemen! Zo komen er de mooiste creaties in, en ik kan het weten omdat ik het heb gezien.
    Zo ziet het workshopje bij de Scrapbookzolder er heel leuk uit in je boek. Ook leuk opgelost zo.
    En de muizenval was inderdaad heel leuk om te doen. Misschien iets om voorop je probeerselboek te bevestigen?
    Liefs van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen